Inlägg: 2022337
Sv: Linköping HC - Brynäs IF 2020-01-11
Herregud detta PP... Kommer knappt över egen blå. Gör vi det dumpar vi ner den i hörnet så LHC kan rensa. Lol Ölund...
Svarskommentarer
Sv: Linköping HC - Brynäs IF 2020-01-11
Brynäsgubbe: Det var visst "någon/några" som såg en annan Brynäs förra matchen. Som sagt, det räcker med en vinst för att vissa här inne ska få stimulans...
Sv: Linköping HC - Brynäs IF 2020-01-11
Clownerna lallar vidare.. Hade jag varit lika dålig på mitt arbete som de svart vita så hade jag fått sparken för länge sedan..
Sv: Linköping HC - Brynäs IF 2020-01-11
Brynäsgubbe: Vad i hvete håller Rödin på med? Åk och byt i stället när du är helt slut.
Sv: Linköping HC - Brynäs IF 2020-01-11
Vi vinner först teket i PPet, sen bollar vi gris och inte har några riktiga avslut för att sedan dra på oss en utvisning.
Det går bra nu...
Det går bra nu...