Inlägg: 2023351
Sv: A proposito de nada
Jan Erik: Fet lär väl ha kvittat för hade lockouten tagit slut så hade de ju dragit ändå.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Ny användare här på Hockeysnack.
Hoppas jag kan bidra med lite hockey-kunskap och intressanta hockey tankar.
Har följt er, från och till, i lite mer än 10 år. Men valt att inte skaffa ett konto. Men nu kände jag att det var på tiden.
Hoppas jag kan bidra med lite hockey-kunskap och intressanta hockey tankar.
Har följt er, från och till, i lite mer än 10 år. Men valt att inte skaffa ett konto. Men nu kände jag att det var på tiden.
+ 21