Inlägg: 2023414
Sv: A proposito de nada
{8399}: finns nog bättre backar än belov har du ens sätt han spela det har jag
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Kevin47:
Att Almtuna skulle, utifrån var de ligger i tabellen, sälja honom nu är lika troligt som att vi skulle sälja Söderström till khl för en riktig smaskig summa.
Att Almtuna skulle, utifrån var de ligger i tabellen, sälja honom nu är lika troligt som att vi skulle sälja Söderström till khl för en riktig smaskig summa.
Sv: A proposito de nada
Kevin47: Är det möjligen så att du har startat ett rykte om nyförvärv för att ge igen lite på de personer som tidigare postat rykten som det inte blivit något med?
+ 4
Sv: A proposito de nada
Kevin47: Nu snackar vi Brynäs och detta är nivån vi har att förhålla oss till och ja, jag har sett honom spela, bra back.