Inlägg: 2023434
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8846}: Om Forslund tränar med förstakedjan idag så lär han också spela där imorgon. Tror ledarna vill flytta så lite som möjligt i kedjorna och därav så vill de hålla Molin intakt med sina kompisar.
Sen skulle jag defintivt ha testat Molin mycket tidigare, men tycker att han har ett spel som jag tror hade passat Rödin och Scott väldigt bra och jag tror de hade varit ett bra komplement till dessa två.
Sen skulle jag defintivt ha testat Molin mycket tidigare, men tycker att han har ett spel som jag tror hade passat Rödin och Scott väldigt bra och jag tror de hade varit ett bra komplement till dessa två.
+ 3
Neeh mina herrar i båset, det är dags att skicka in Emil Molin i 1a nu vaah? 🙂
Tydligen tränar Forslund i 1a istället för Danielsson.
Jag vill se detta imorgon :
Rödin-Scott-Molin
Brodecki-Sallinen-Desch
Mannberg-Ölund-Rohdin
Forslund-Blomqvist-Alcén
Solem ivägskickad igen vad jag förstår.