Inlägg: 2023686
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Berge: Foppa hade sitt MODO-hjärta och sina skador, Salo var väl redan för dålig för NHL när han gick tillbaka till Sverige. Trist att få få spelare flyttar hem nu men vi får nog inse att de här nya generationerna inte är lika taggade på att göra det. Numera är dessutom NHL-kontrakten betydligt längre och när man inte platsar i NHL kan KHL eventuellt erbjuda stora pengar.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Berge: Skillnaden var förstås att Peter Forsberg var kontraktslös när han skrev på för Modo, han var alltså ingen lock-outspelare.
Bäckström sa att han skulle komma tillbaka till Brynäs.
Det är lätt att lova saker. Svårare att håll dem.