Inlägg: 2024044
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
KulaShaker: På samma sätt måste jag ifrågasätta Huge och Ove Mylingen.
Jag började läsa något inlägg och sen lite på ett svar
Är det någon som fattar vad dom pratar om?
Jag gör det inte. Iofs så läser jag inte hela,, för det är bara skit som skrivs iaf.
Ren mundiarré av bägge två.
Nu är ju HS uppbyggt att man ser ju inte vem som skrivit inlägget först. Så man kollar ju lite först .
Sen ser man vem som skrivit.
Då scrollar man bara.
Så egentligen kan man kalla deras inlägg för sitt rätta namn. SPAM !!
Jag började läsa något inlägg och sen lite på ett svar
Är det någon som fattar vad dom pratar om?
Jag gör det inte. Iofs så läser jag inte hela,, för det är bara skit som skrivs iaf.
Ren mundiarré av bägge två.
Nu är ju HS uppbyggt att man ser ju inte vem som skrivit inlägget först. Så man kollar ju lite först .
Sen ser man vem som skrivit.
Då scrollar man bara.
Så egentligen kan man kalla deras inlägg för sitt rätta namn. SPAM !!
Sv: A proposito de nada
Idag är jag medgångare och kollar inte matchen. Bör bli torsk. Tala om hur det ser ut.
Bra på att googla fram bakgrundsfakta som belägg för sin bakgrund, upprepar samma argument om och om igen med sakfel trots att dessa har blivit påtalade tidigare.