Inlägg: 2024071
Sv: A proposito de nada
Huge: Javisst, men det stör matchkommentarerna. Jag måste scrolla så mycket hela tiden😂
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Bra träning för fingrarna...😉
Bra första från oss mot ett lite oväntat och smålojt FBK. Steppar dom upp i andra eller har dom bara en dålig kväll som vi isf måste utnyttja bättre?
Första målet känns extra viktigt om matchbilden fortsätter så här.
Bra första från oss mot ett lite oväntat och smålojt FBK. Steppar dom upp i andra eller har dom bara en dålig kväll som vi isf måste utnyttja bättre?
Första målet känns extra viktigt om matchbilden fortsätter så här.
+ 1