Inlägg: 2025336
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Wasp77: ”Kasta inte sten i glashus för tusan. Vi om några vet väl hur tungt det kan vara. Så varför vara tyken? Oavsett om man gillar Bert eller inte så lider jag med Linköping.”
Jag älskar att Bert och LHC ligger i botten, så är det bara. När vi ligger i botten så får andra gotta sig om de vill, jag har inget problem med det.. sen lider jag med dem på något sett också...jag är inget monster.
Jag älskar att Bert och LHC ligger i botten, så är det bara. När vi ligger i botten så får andra gotta sig om de vill, jag har inget problem med det.. sen lider jag med dem på något sett också...jag är inget monster.
+ 4
Kasta inte sten i glashus för tusan. Vi om några vet väl hur tungt det kan vara. Så varför vara tyken? Oavsett om man gillar Bert eller inte så lider jag med Linköping.