Inlägg: 2026352
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe:
Ja det spraka till där sista 10.
Men det såg fan ut som pojkhockey emellanåt i båda lagen.
Fler fullblodsproffs måste in i lagen, då höjs nivån i ligan och därmed utvecklingen i spelet och svensk damhockey, vilket behövs om damhockeyn ska slå igenom det minsta. Ett publik genomsnitt under 200 säger allt.
Ja det spraka till där sista 10.
Men det såg fan ut som pojkhockey emellanåt i båda lagen.
Fler fullblodsproffs måste in i lagen, då höjs nivån i ligan och därmed utvecklingen i spelet och svensk damhockey, vilket behövs om damhockeyn ska slå igenom det minsta. Ett publik genomsnitt under 200 säger allt.