Inlägg: 2028194
Sv: A proposito de nada
Enaranger: gissar att jaedon petas nu när John kommer. Tror inte man spelar John i fjärdekedjan
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Ove Myling:
Det är nog så jag skulle gjort.
Typ så här...
Danielsson, Scott, Rödin
Brodecki, Sallinen, Persson
Mannberg, Ölund, Molin
Rohdin, Blomqvist, Alcén
om Descheneau ska få chansen i en eller två matcher till,
då skulle det kanske kunna bli så här...
Danielsson, Scott, Rödin
Descheneau, Sallinen, Persson
Brodecki, Ölund, Molin
Rohdin, Blomqvist, Mannberg
Det är nog så jag skulle gjort.
Typ så här...
Danielsson, Scott, Rödin
Brodecki, Sallinen, Persson
Mannberg, Ölund, Molin
Rohdin, Blomqvist, Alcén
om Descheneau ska få chansen i en eller två matcher till,
då skulle det kanske kunna bli så här...
Danielsson, Scott, Rödin
Descheneau, Sallinen, Persson
Brodecki, Ölund, Molin
Rohdin, Blomqvist, Mannberg
+ 1