Inlägg: 2028345
Sv: Malmö Redhawks - Brynäs IF 2020-01-28
Chanzone: Skrev att en trött Andersén på nedgång inte var en bra värvning och så har det visat sig. Antagligen den back som kostar mest i förhållande till vad han genererar. Dessutom helt lost i intervjuer. Hade varit bänkad så in i helvete om Bulan bossat.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: Malmö Redhawks - Brynäs IF 2020-01-28
pekka85: Jag var själv väldigt skeptiskt till den värvningen. Tyckte han var rätt dålig förra svängen i Brynäs.
Tror helt ärligt att det är nån eller några spelare som är pest i truppen. Dessa måste identifieras och skeppas iväg till nästa säsong.
Tror helt ärligt att det är nån eller några spelare som är pest i truppen. Dessa måste identifieras och skeppas iväg till nästa säsong.
+ 3
Sv: Malmö Redhawks - Brynäs IF 2020-01-28
Alltså va i helvete är detta, vad är detta för jävla skitlag???
+ 1