Inlägg: 2028502
Sv: Malmö Redhawks - Brynäs IF 2020-01-28
mattiask: Brynäs är som förening numera otroligt ointressant som arbetsgivare för en spelare med klass . Tackar ledningen för det . Sundlöv får söka spelare på soptippen som gärna betalar för att få leka med dom stora pojkarna i dom andra lagen .
+ 2
Svarskommentarer
Sv: Malmö Redhawks - Brynäs IF 2020-01-28
Jan Grismöbel: Campeses verklighetsfrämmande målsättningar bidrar till att man är mer besviken än vanligt. Jag hade ju börjat acceptera att Brynäs var ett etablerat bottenlag. Då klampar han in och säger att vi ska bli ett topplag och låter seriös. Jag trodde han visste nåt som inte vi andra visste. Vilken blåsning!
+ 13