Inlägg: 2029307
Sv: A proposito de nada
{8399}: Peter Andersson har gjort det bra i Malmö med tanke på det materialet han haft för att inte tala om Patric Sylvegård han klarar av att va både Klubbdirektör och Sportchef något för Brynäs att titta på och sluta vräka ut pengar .
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
När Åhlund lämnar iko borde ni gå efter honom. Tycker dom spelar en rolig och modern hockey.