Inlägg: 2035349
Svarskommentarer
Sv: Värvningsbomb
{7981}: Westerholmarna skulle ta oss från bottenlag till mittenlag direkt, sedan de drog har vi inte haft en bra tredjeligan och det skulle vi få med dem i laget.
Sv: Värvningsbomb
{7981}:
Nja, i laget till hösten bör det inte finnas rum för the twins.
Kul är att en junis slog sig in och petade en ordinarie sist.
Med lite tur kan han kanske vara en framtida a-lagare..
Nja, i laget till hösten bör det inte finnas rum för the twins.
Kul är att en junis slog sig in och petade en ordinarie sist.
Med lite tur kan han kanske vara en framtida a-lagare..
Sv: Värvningsbomb
{7981}: Jo, det är klart att Larsson, Djoos och JJ vore drömförstärkningar men kanske lite mer troligt att Lucas Carlsson och Lindbäck vänder hem efter sina utlandsäventyr. Kellman är såklart också en som man gärna skulle se i Brynäströjan men kanske mer troligt med KHL eller Schweiz för honom.
+ 2
Läste på twitter att Westerholmarna är på marknaden. Vad säger ni om en återkomst?