Inlägg: 2035445
Sv: Värvningsbomb
Peja: Kellman vore riktigt fint! Men jag tror han bli kvar i NA. Läste att han gjort det riktigt bra i natt i en med de andra svenskarna. JJ är ganska liten chans. Var ett tag han var ganska less på NA men nu har det släppt.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Värvningsbomb
Kollar på RBK-FHC, jösses vilken egen regelbok fiskrenset har.
Joel skämmer ut sig med en bentackling.
Joel skämmer ut sig med en bentackling.