Inlägg: 2044809
Sv: A proposito de nada
Captain_fantastic: Är väl oerhört tydligt att 66 an , tex, inte platsar . Sedan att Ove säger att det finns en oerhörd uppsida på honom. Det får han bevisa- nästa säsong?
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Sportnisse: Låt oss hoppas att det bara är hälften av de vita på planen som är kvar nästa år.
Finns några kontrakt som behöver brytas också...
Finns några kontrakt som behöver brytas också...
+ 5
Sv: A proposito de nada
Sportnisse: Nej snälla ingen 66 nästa år . Han har visat tillräckligt tillsammans med Norin ,Alcen Blomman med flera .. Bort bort
+ 7