Inlägg: 2046508
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
För Brynäs skull hoppas jag det blir slutspel utan publik. Alla slutspelslag kommer gå minus. Perfekt ju. Får man vara så elak!?🤔😅
+ 3
Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Nånting i stil med länken nedan var det som spelades inför period 2.
Någon som kollar på tv, ser det lika hopplöst ut som det låter på radion?
Någon som kollar på tv, ser det lika hopplöst ut som det låter på radion?