Inlägg: 2047226
Sv: A proposito de nada
Mattson: Det är såna här värvningar som gör att Frölunda och Luleå kommer trumma på. Utvecklingsbara killar med stor potential. Undrar vart Tom Hedberg hamnar?
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: samtidigt skulle vi värva Johansson från Leksand och Norlinder från Modo så kan jag garantera att många skulle klaga, är extremt svårt att göra oss glada.
+ 2