Inlägg: 2049808
Sv: A proposito de nada
Anders Berg: wishful thinking känns det som. Men du missade den han tyckte Brynäs skulle hugga på, Myttinen som nu lämnar Malmö.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{2064}:
"Det vi vet att är att Andersson och Filander under fyra år tog Redhawks till placeringarna 8-6-6-9. Med två semifinaler som grädde på moset.
Att vara så pass stabila i en grundserie i SHL får man titta tillbaka till 90-talet för att finna Malmö.
Så det är tydligt att någonting gjorts bra."
(Madhawk)
Ojojoj... it´s a long way to Tiperary… (guldgrävarstaden Gävle)
"Det vi vet att är att Andersson och Filander under fyra år tog Redhawks till placeringarna 8-6-6-9. Med två semifinaler som grädde på moset.
Att vara så pass stabila i en grundserie i SHL får man titta tillbaka till 90-talet för att finna Malmö.
Så det är tydligt att någonting gjorts bra."
(Madhawk)
Ojojoj... it´s a long way to Tiperary… (guldgrävarstaden Gävle)
+ 1