Inlägg: 2051537
Sv: A proposito de nada
Trilske: En tröst kan vara att fler lag kommer att försvagas. Kommande säsong lär bli en lågbudgetsäsong och nu har Modo chans att bygga om med billigare spelare. Hur ser det ut underifrån, vilka knackar på dörren?
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}: Jo, det var lite så jag resonerade i mitt första inlägg.
Apropå juniorsidan så är jag fel person att svara på det, har ingen vidare koll.
Apropå juniorsidan så är jag fel person att svara på det, har ingen vidare koll.