Inlägg: 2055364
Sv: A proposito de nada
Soffdomaren: Ja blir det en säsong utan publik eller kraftig begränsning så kanske Frölunda, Djurgården och t ex. Malmö som inte äger sina arenor spela i mindre arenor istället och minska kostnaderna.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}: Om Brynäs måste spela utan publik och arenan kan inte hyras ut till större event. Om det leder till konkurs för Brynäs Arena AB vilka konsekvenser får det för hockeyn? Hur hårt kopplade är verksamheterna?
+ 1