Inlägg: 2056789
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Skrubben: Tror du att situationen att arbeta och kommunicera är som vanligt i dessa tider? Tycker det är konstigt att dom ens värvar vi vet inte ens om det kommer bli någon SHL säsong i höst.
Sv: A proposito de nada
Skrubben: Jag tror att alla väntar på alla andra. KHL väntar på NHL och SHL väntar på KHL osv.. allt längre ner i hackordningen.
+ 1
Min teori är att Brynäs väntar ut marknaden och tänker förstärka laget i augusti/september. Som man gjorde förra säsongen när man tog in Brodecki. Rimligen bör priserna på spelarmarknaden ha sjunkit vid den tidpunkten, när spelare som haft för höga löneanspråk börjar bli desperata att få jobb. Men det som gör mig frustrerad är att kommunikationen just nu är stendöd. Sasse på GD har gått i dvala och Brynäs själva berättar inget heller.