Inlägg: 2057327
Sv: A proposito de nada
majk: Skämtar bara lite :) Tyckte det var roligt skrivet. Han är säkert jätteduktig.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
dAVydov: Den bjuder jag på. Nu är Jocke just en sån sportchef direkt från spelare men ändå med utbildning. Men känns ofta som man anställs som sportchef för man var en bra ledare på isen och att det ofta kan bli riktigt fel. Sen kan inte vilken civilekonom gå in som sportchef heller.
+ 1