Inlägg: 2059990
Sv: A proposito de nada
ellis: Jag vet en förening som vräker pengar på ALLA lediga spelare med minsta potential, gick de inte rejält minus i år oxå, blir nog konken om serien delvis behöver spelas utan publik:)
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Honken: Den risken föreligger nog för alla lag. Men här måste nog CMORE tänka sig för innan man blir alltför giriga. I ett scenario med publikfria matcher måste de dela med sig av TV intäkterna, som ju troligtvis blir större än vanligt, i större utsträckning än nu. Det borde ligga i deras intresse att lagen inte börjar gå i konkurs.