Inlägg: 2068160
Sv: A proposito de nada
Peja: Nu är dom ju det , tyvärr, men när Corona stoppade allt spel tillhörde Leksand o Oskarshamn allsvenskan. Fast det bryr sej väl inte SHL om
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
puffe: Bevisligen så tillhörde de inte Hockeyallsvenskan när spelet avbröts för då hade de ju varit kvar där. Hockeyallsvenskan arrangerar kvalet men det är en annan sak.
+ 1