Inlägg: 2068165
Sv: A proposito de nada
{8399}: Bevisligen har du fel. Innan ett kval har börjat tillhör inget av lagen SHL. Precis som inget lag vann SM-guld. MoDo och Löven var lika mycket SHL-lag som Leksand och IKO när säsongen avbröts.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: ”MoDo och Löven var lika mycket SHL-lag som Leksand och IKO när säsongen avbröts.”
Alltså var får du allt ifrån?
Alltså var får du allt ifrån?
+ 1