Inlägg: 2068378
Sv: A proposito de nada
Sasse Sandström skriver i GD:s blogg att ”det är rätt nära” med Berglund till Brynäs. Nu är hans track record inte jätteimponerande när det kommer till att ha avslöjanden om Brynäs. Men ändå värt att lyfta i en annars stendöd silly season.
+ 5
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Skrubben: twitteranvändare skrev idag att Berglund var i gävle, men finns ju mycket troll ute på internet