Inlägg: 2068447
Sv: A proposito de nada
Skrubben: Den enda plumpen är att jag hade tagit in en spelskicklig back istället för K.Berglund. Det tror jag att laget hade tjänat på. Annars har Sundlöv värvat rätt, särskilt om Bulan skriver på. Han har även förlängt med Molin och tagit obekväma (men bra) beslut kring Danielsson och Blomqvist. Den enda som lämnat som man velat ha kvar är Söderström men jag tror inte att någon sportchef i världen hade kunnat förmå honom att stanna i Brynäs.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
OM vi lyckas landa Bulan, vad tror ni om denna uppställning? Personlig tror jag den ligger rätt nära verkligheten..
Ersson
Sigalet - Nyberg
Björk - Berglund
Andersén - Hedberg /Ingman
Lindelöf
Danielsson - Scott - Rödin
Molin - Bulan - Desch
Persson - Ölund - Mannberg
Pettersson - Birgersson - Alcén
Asklöf, Solem
Ersson
Sigalet - Nyberg
Björk - Berglund
Andersén - Hedberg /Ingman
Lindelöf
Danielsson - Scott - Rödin
Molin - Bulan - Desch
Persson - Ölund - Mannberg
Pettersson - Birgersson - Alcén
Asklöf, Solem
+ 5