Inlägg: 2068684
Sv: A proposito de nada
puffe: Spontant tänker jag som icke utomstående att ”inkompetent supporter” innebär att man hejar på fel lag. Har inte riktigt satt sig in i ishockeyns djupare värld och inte förstått vinnarkulturen som kan uppstå i en klubb. Kanske hejar på Alfredshem eller någon av dess avkommor... 😉
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Jag vet ju att du inte är dum i huvet....så låter det bero , haha
+ 1