Inlägg: 2068835
Sv: A proposito de nada
{9175}: alltid undrat varför man använder mer än 100 procent? räcker inte det?
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
puffe: Grejen är den att jag tror detta är fel. Det kan inte vara 100 % klart för då skulle bläcket redan funnits på kontraktet. Man kan inte vara 100 % säker på att nån ”kommer att skriva på innan 3/8...”. Det kan vara 90 %, t.o.m. 99... Men 100 % klart är det inte...
+ 5