http://Jacke08
Inlägg: 2069473
Sv: A proposito de nada
Kent747Socker: Tror att man ska akta sig litet för ngt likt..”Gapa för mycket”. Bara min känsla..
Länkar:
http://Jacke08
http://Jacke08
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jacke08: Kanske om Brynäs initierar den andra vågen - men inte om supportrarna gör det. Tycker personligen det vore fint att uppnå 2 miljoner.
Supportersponsor vore ett intressant upplägg. Jag skulle kunna tänka mig att ha 500 SEK på autogiro varje månad. Om 2000 personer tänker likadant blir det 1 miljon i månaden.
Supportersponsor vore ett intressant upplägg. Jag skulle kunna tänka mig att ha 500 SEK på autogiro varje månad. Om 2000 personer tänker likadant blir det 1 miljon i månaden.
+ 7