Inlägg: 2069525
Sv: A proposito de nada
kom och tänka på också att Johan Cahling verkar vara en jävla bra Vice klubbdirektör verkar ha stor del i en bra start och Wikegård har hyllat han några gånger. ryktades även att ta över jobbet som vd för SHL förut, tur att han stannade verkar vara väldigt omtyckt
+ 7
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Charles: har aldrig riktigt fattat cahlings roll riktig, bossar han enbart över en bra start eller hämtar han även kaffet till campese:)
Genererar en bra start några pengar in till klubben el är det mest goodwill?
Genererar en bra start några pengar in till klubben el är det mest goodwill?