Inlägg: 2069536
Sv: A proposito de nada
Jahaja, här var det inte igår man var inloggad. Finns det ens några gamla rävar kvar?
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Hong Kong: 17 år har jag varit HS:are men jag skriver bara sporadiskt numer.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Hong Kong: Å gordo är kvar men han glömmer visst sina lösenord med jämna mellanrum så han är väl inne på sitt tredje nick. Men han är kvar i annan skepnad så att säga... Selander oxå men syns inte ofta...
+ 1
Sv: A proposito de nada
Hong Kong: Gurra88 och Tony Rodrigues är inte kvar - men jag och Huge är kvar.
+ 1