Inlägg: 2069556
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Auchinleck: Äre nostalgifest på HS idag? 😃👍 Minns ni när HS försvann men återuppstod som ”Sportsnack” med en hockeysektion? Tror det var 03-04 nån gång... Men efter kort tid lades den sidan ner och HS gjorde definitiv comeback. Trotts detta hattande behölls konton och inläggshistorik m.m. Känns som boken är unik i sitt slag. Enkel, klassisk, användarvänlig... Och utan revolutionerande förändringar som kan få en att tröttna ur.
HS håller...😃👍💪
HS håller...😃👍💪
+ 5
Nybörjare, glömde dig.