Inlägg: 2074920
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lindström:
Håller med, de ser doppade ut, i typ sådanadära blått bajamajaspolvatten,
Tror det är det värsta jag sett.
Håller med, de ser doppade ut, i typ sådanadära blått bajamajaspolvatten,
Tror det är det värsta jag sett.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Lindström: Tror man har den färgen så man slipper ha två set tröjor på försäsongen. Denna färg fungerar mot både motståndarnas hemma- och bortatröjor. Rätt smart ändå.
Ser inte matchen, hur ser PP-formationerna ut?
Ser inte matchen, hur ser PP-formationerna ut?
Dom ser mist sagt för taskiga ut...