Inlägg: 2074993
Sv: A proposito de nada
Charles: Vi saknade dessutom vår enskilt viktigaste spelare så inte kan någon slutsats som helst dras från den här matchen. Åtminstone inte i anfallsspelet.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
nyb: Vilket förstärker bilden av vårt stora beroende av Scott och Rödin. Det är inte direkt så att det finns ett koppel spelare som förväntas ta ett steg uppåt i utvecklingskurvan. Sen är det som de flesta sagt bara en försäsongsmatch och vi får heller inte glömma att vi förra året hade ett lag som inte var i närheten av play in. Något som vi bör ha chansen till i år med bättre ledare, stabilare målvaktspel och bredare/bättre backuppsättning.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Om nu Brynäs inte var så bra i den här matchen så är det ju värre för Djurgården som har 13 insläppta mål efter två matcher.
+ 5