Inlägg: 2075094
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Mickis: Varannan rad och varannan plats alltså. Frågade Brynäs igår innan jag köpte två säsongskort hur de löser just detta då man kan boka varje plats i nuläget. De justerar det i efterhand. Likaså det där med bortapublik vilket är lite skumt.
De tar inte in publik på bortastå men om jag har biljett/säsongskort el dyl och bor på samma ställe så är det inget problem. Det går ju inte att kontrollera.
De tar inte in publik på bortastå men om jag har biljett/säsongskort el dyl och bor på samma ställe så är det inget problem. Det går ju inte att kontrollera.
Missade 2 meters mellanrum på sittande.