Inlägg: 2075119
Sv: A proposito de nada
Soffdomaren: Hörde det sen. Ska tvåmetersavstånd gälla måste det väl vara 3 eller 4 lediga sittplatser upp,ned och åt sidan för varje åskådare? Det blir väl typ en tiondel av arenans kapacitet?
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
majk: Har för mig att det är enmetersavstånd som ska gälla enligt SHL:s medcinska medicinska protokoll.
Edit: Missade vad som sas nedan, ignorera detta.
Edit: Missade vad som sas nedan, ignorera detta.