Inlägg: 2077141
Sv: A proposito de nada
Skagge: Nog är den ren . Snart bara märket kvar . Klassiska revärerna krymper . Om denna upplaga tycker jag inte .
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Två år kvar, du får kämpa!
Tycker själv att den vid en första anblick är snygg, vita siffror eller inte.
Tycker själv att den vid en första anblick är snygg, vita siffror eller inte.
+ 3