Inlägg: 2077145
Sv: A proposito de nada
Charles: Snygg men kanske lite väl clean när lite röd-gula detaljer är borta.De vita tröjorna tyckte jag blev riktigt snygga
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Å ena sidan gillar jag en stilren tröja men tycker det saknas lite detaljer på denna ändå. Känns lite som en träningströja just nu. Nåja, så länge vi inte är totalt nedklottrade av reklam a la Frölunda så ska man väl inte klaga för mycket.
+ 1