Inlägg: 2079092
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Efter 12-15 omgångar av serien kan man börja dra växlar. Då brukar man kunna se hur säsongen kommer bli...
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
bradberry:
” Efter 12-15 omgångar av serien kan man börja dra växlar. Då brukar man kunna se hur säsongen kommer bli...”
Fast det finns ju lag som varit i högt i serien på höstsidan och sen börjat dala rejält.
Vissa lag är trögstartade och börjar klättra.
Tycker den där ”regeln” stämde bättre förr.
” Efter 12-15 omgångar av serien kan man börja dra växlar. Då brukar man kunna se hur säsongen kommer bli...”
Fast det finns ju lag som varit i högt i serien på höstsidan och sen börjat dala rejält.
Vissa lag är trögstartade och börjar klättra.
Tycker den där ”regeln” stämde bättre förr.
Sv: A proposito de nada
bradberry: Enig igen...
Tydligen ska träningen varit brutal...vet inte om det påverkat hur matcherna sett ut dock
Tydligen ska träningen varit brutal...vet inte om det påverkat hur matcherna sett ut dock