Inlägg: 2079647
Sv: A proposito de nada
skönt att det inte verkar vara superallvarligt med Ersson, "ur spel 1 till 2 veckor enligt abris källa" hoppas på ett positivt svar kring Scott också
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Charles: Skulle ju vara självaste f-n om Ersson hade blivit långtidsskadad, men kan förstå att Brynäs ligger lågt tills man vet mer. Särskilt med tanke på historiken kring felaktiga initiala gissningar. Lika bra att inte spekulera även om det inte verkar särskilt allvarligt.