Inlägg: 2082160
Sv: A proposito de nada
{7536}: Förra säsongen gjorde Brynäs en grym premiär, så förhoppningsvis blir utvecklingen av den här säsongen den motsatta från ifjol.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Blir inte bättre med spelare som te x Alcén & Mannberg i truppen.
Sen att vi har backar som spelar som sockervadd är ju bara komiskt.
Vilken power forward vi har hittat i 67an... HELT felsynkad i allt.
Ne bara att stålsätta sig tills 1á linan är på benen igen.......
Sen att vi har backar som spelar som sockervadd är ju bara komiskt.
Vilken power forward vi har hittat i 67an... HELT felsynkad i allt.
Ne bara att stålsätta sig tills 1á linan är på benen igen.......