Inlägg: 2082310
Sv: A proposito de nada
Huge: Att lyssna och dra slutsats från en intervju är väll ändå inte läsförståelseproblematik. Det borde väl du om någon veta!
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Nä, och det var därför som jag skrev "läsförståelse", med citationstecken.
Vilket skulle illustrera att det gällde svårighet att förstå vad nån sagt i en intervju, inte vad nån läst.
Att du inte skulle fatta vad citationstecken betyder i det här fallet, hade jag heller inte räknat med.
Hur var det med OIK och deras spelidé nu då?
Hur skiljer den sig åt idag under Filander, jämfört med hur dom spelade förra säsongen?
Vilket skulle illustrera att det gällde svårighet att förstå vad nån sagt i en intervju, inte vad nån läst.
Att du inte skulle fatta vad citationstecken betyder i det här fallet, hade jag heller inte räknat med.
Hur var det med OIK och deras spelidé nu då?
Hur skiljer den sig åt idag under Filander, jämfört med hur dom spelade förra säsongen?
+ 2