Inlägg: 2084819
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2020-10-03
ellis: Fast "problemet" är att vi har bra spelare. Det borde se bättre ut än såhär. Tror mer de har att göra med kultur i föreningen. Det fuskas för mycket helt enkelt.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2020-10-03
När Scott är tillbaka vill jag se ND-Scott-Rödin igen, sen andra Berglund-Molin-Desch, Ölund får gå till tredje trots att jag tycker han gjort det hyfsat bra
+ 2