Inlägg: 2085712
Sv: A proposito de nada
Berge: Hade jag ingen aning om. Då är det ju bortkastat. Never the less så behövs truppen uppgraderas ett litet snäpp för att kunna ge sig själv möjligheten att vara kontinuerlig. Sallinen trampar vatten och behöver ersättas med en bättre center
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Sama: problemet med Sallinen just nu är att han spelar med Mannberg och Alcén med begränsad istid. Tror inte Scott hade producerat om han spelat med samma förhållanden med.
Ifjol gjorde Sallinen nästan 30 poäng trots att han inte spelade i PP1 och aldrig i förstakedjan.
Med Scott tillbaka i laget kan Sallinen spela med exempelvis Ölund och Persson istället, och då kan vi helt plötsligt ha en ganska vass tredjekedja.
Ifjol gjorde Sallinen nästan 30 poäng trots att han inte spelade i PP1 och aldrig i förstakedjan.
Med Scott tillbaka i laget kan Sallinen spela med exempelvis Ölund och Persson istället, och då kan vi helt plötsligt ha en ganska vass tredjekedja.
+ 16