Inlägg: 2086888
Sv: A proposito de nada
munkas: Personligen så tycker jag att det lätt är värt 2p på att du förlorade pengarna ;)
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Om jag var journalist hade rubriken efter dagens match varit självklar.
Bulan sänkte Bulan!
Härlig match av killarna, vi är på gång.
Kan vi få med Scott på torsdag tro?
Bulan sänkte Bulan!
Härlig match av killarna, vi är på gång.
Kan vi få med Scott på torsdag tro?
+ 10