Inlägg: 2087149
Sv: A proposito de nada
Kollar straffläggningen igen och Ersson är banne mig nästan framme mitt i mellan tekningspunkterna på första straffen. Har nog aldrig sett eller tänkt på det förrut
+ 5
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Charles:
När går Ersson till NHL...........
C-more kommentatorn P R, gör mäktig PR för brynäsmålvakten....
När går Ersson till NHL...........
C-more kommentatorn P R, gör mäktig PR för brynäsmålvakten....
Sv: A proposito de nada
Charles: Ja jag blev nervös när jag såg det live, tänkte att nu jäklar gör de en dragning i hög fart o petar in med 3m till mål