Inlägg: 2088396
Sv: A proposito de nada
KulaShaker: Det här jag menar med att "Privatpartner" är hård konkurrens för Gävletidningarna. Brynäs vill ju avslöja exklusiva nyheter själva nu, och då inte bara offentliggörande av värvningar.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: "Det här jag menar med att "Privatpartner" är hård konkurrens för Gävletidningarna"
Gävletidningarna har fortfarande ensamrätt på att gräva fram skit om Brynäs.
Gävletidningarna har fortfarande ensamrätt på att gräva fram skit om Brynäs.
+ 1