Inlägg: 2089680
Svarskommentarer
Sv: Växjö - Brynäs IF 17-10-2020
Peja: ”Så vitt jag kan se sågas domarna i stort sett varenda match som Brynäs spelar och Morgan Johansson dömer inte alla matcherna. I andra perioden fick Brynäs några powerplays, vissa var ganska billiga, då hörde man ingen kritik alls gentemot honom. När Brynäs däremot fick några tuffa utvisningar så skulle Morgan minsann sågas igen”
Såklart att man som Brynäsare inte sågar domaren när Brynäs får billiga utvisningar med sig, då är man ju bara nöjd.
Såklart att man som Brynäsare inte sågar domaren när Brynäs får billiga utvisningar med sig, då är man ju bara nöjd.
+ 1
Sv: Växjö - Brynäs IF 17-10-2020
Peja: Det klart att det är svårt som supporter att vara objektiv. Vi ser domarens misstag mot oss och glömmer lätt att vi får billiga utv med oss emellanåt.
Men så här får det inte gå till. Jag vill ha regeländring. De måste ju kunna kolla på såna här situationer för att säkerställa att bedömningen är korrekt.
Men så här får det inte gå till. Jag vill ha regeländring. De måste ju kunna kolla på såna här situationer för att säkerställa att bedömningen är korrekt.
+ 1
Offsiden var ju inte Morgans fel och han hade dessutom stake nog att förklara varför det blev som det blev. Det kan jag ändå uppskatta.